 |

Egy szolgáltató segélyvonalára beérkezett aranyköpések gyűjteményéből:Júzer: Kattintok a csatlakozási ikonra. Feljön az ablak, és sohasem tudok felcsatlakozni, pedig mindig a Mégse gombra kattintok.
Tech: Magyar nyelvű a program?
Júzer: Nem tudom.
Tech: Mit írt be az email címhez?
Júzer: 1023 Budapest...
Tech: Milyen vindóza van?
Júzer: Mindjár lehasalok és megnézem.
Tech: Menjünk be a Saját gépbe!
Júzer: Jaj, de ez nem az én gépem...
Júzer: Az a problémám, hogy már beszéltem Önökkel korábban is.
Júzer: Tudna nekem segíteni, hogy fel tudjak telepedni?
Tech: Milyen modemje van?
Júzer: Jó.
Tech: Analóg vagy ISDN?
Júzer: Laptop.
Tech: Mi a jelszava?
Júzer: A jelszavam? Hát volt egy jelszó, mikor úttörő voltam, de már nem emlékszem rá...
Júzer(nő): Aszt mongya nekem ez az Outluk Varázsló, hogy én vagyok a Tóth Béla.
Tech: Milyen levelező programja van?
Júzer: Kitekintő Gyorsvonat.
Tech: Az meg miféle?
Júzer: Hát az Outlook Expressz.
Júzer: Itt alul megjelent két emberke ikonban...
Tech: Igen az az MSN messenger, az Outlook Express indítja el magától...
Júzer: Tőlem???
Júzer: Jesszusom! Beszippantotta a CD-t!!
Júzer: Az Entert ütni kell vagy írni?
Júzer: Start gomb csak az irodai vindózókon van, de nekem otthoni van...
Júzer: Most nyertem egy Netquicket és azt szeretném megkérdezni, hogy a 25 órát 1 nap alatt kell elhasználni?
Tech: Most nyomja meg az OK-t!
Júzer(hosszú csend):...de itt nincs OK...
Tech: De, lennie kell!
Júzer(keres vadul, majd): ...de nincs, kétszer is megnéztem.
Tech: Rendben, akkor mit lát a képernyőn?
Júzer: Jaaa, ott...
| |